Lindelyst – årets gang i en have på landet…

– en haveblog

Havens Dag

Skriv en kommentar

Idag var det havens dag som er blevet fejret landet over med gode tilbud og smagsprøver i de forskellige havecentre.

Vi valgte at køre på den lokale planteskole Liljenlund hvor der var udstilling af fjerkræ, Vesthimmerlands Familielandbrug havde en stand, en lokal frugtplantage delte smagsprøver ud og man kunne købe frugt.

Den lokale afdeling af haveselskabet var også repræsenteret. Det var Lone Rostrøm bla. som var der og jeg har tidligere skrevet om Lones have som jeg har besøgt. Vi fik en god have snak og jeg har fået mig tilmeldt et pileflet kursus den efterfølgende weekend. Det er jeg meget spændt på.

Hvad har du lavet på Havens Dag ?

Skriv et svar

