Lindelyst – årets gang i en have på landet…

– en haveblog

Faldt lige over et godt tilbud..

4 kommentarer

Idag kom min vej tilfældigt forbi ALDI og minsandten om ikke der i en kurv lå masser af stauder som lige var klar til at komme i en potte og vokse sig store og skønne..En 10´er pr. pose og de fleste af planterne var både 2 og 3 planter i hver pose. Det blev til et impulskøb.

De røg fluks lige ned i vognen efter at jeg havde studeret dem nøje. Der var flere forskellige slags og jeg valgte ud fra at dem som jeg ikke havde skulle med hjem og hvilke farver der var.

Så nu håber jeg på lidt mildere vejr så jeg kan planterne ud i store potter og håber lidt at de kan stå i drivhuset.

Skøn er forventningens glæde til stauderne bliver store og kan flyttes ned i skærehaven som er under opbygning.

Dagens kup..glæder mig til mildere vejr så de kan komme i potter..

4 thoughts on “Faldt lige over et godt tilbud..

  1. Skønt med sådan et kup. Og det ser ud til, at det dejlige planter du der har fået 🙂
    Jeg håber også på mildere vejr, så vi kan få gang i foråret – nu trænger vi snart til at komme igang i haven igen. Held og lykke med dine nye stauder 🙂

    • Hej Susanne
      Ja det er fantastisk når man liiige falder over et godt tilbud og jeg manglede faktisk en del til min skærehave som er under opbygning.
      Så nu håber jeg også på mildere vejr så vi kan komme i haven igen..
      De bedste hilsener Karina

  2. Det var da et supertidbud, man ikke kan lade ligge 😉
    Nu er der håb om mildere vejr, så vi kan komme ud. Det hjælper forhåbentligt både på din og min virus 😉

  3. Altid dejligt med lidt nyt til haven – hvis man ellers kan blive ved med at finde plads ;0)

Skriv et svar

