Lindelyst – årets gang i en have på landet…

– en haveblog

Glædelig jul

6 kommentarer

Nu er det igen blevet december og juledagene er så småt ved at indfinde sig. Året lakker mod enden og vi ser tilbage på året der er gået.

Det er et års tid siden at jeg startede bloggen “Lindelyst – årets gang i en have på landet.” Det har været en sjov og god proces – jeg tænker anderledes om min have end jeg gjorde før bloggen blev en realitet.

Jeg synes det er dejligt at få en masse nye input fra alle de havebloggere som er her i blogland.

Jeg vil ønske jer alle en glædelig jul sammen med jeres familier ..

Med de bedste ønsker fra

Karina

                                                               

6 thoughts on “Glædelig jul

  1. Også glædelig jul dig og dine. Det har været en fornøjelse at følge med i havens gang på Lindelyst 🙂

    Bedste julehilsner
    Birgitte

    • Hej Birgtitte..
      I lige måde til dig og din familie..Jeg glæder mig til at følge din blog især ift. maria thuns såkalender som jeg er noget forhippet på at bruge noget mere.
      Mange julehilsener Karina

  2. Tak for det – og Glædelig Jul til dig og din familie herfra Djursland også……
    Jeg glæder mig særligt til at følge Jeres drivhus-liv i det nye år :0))

    Mange julehilsner fra
    Mette

    • Også en glædelig til dig Mette og familien. Tro mig – vi er også spændte på projekt drivhus her i huset. Det er helt vildt at vi nu har så skønt et hus – sikke muligheder der er med sådan et hus.
      Mange julehilsener Karina

  3. Sødeste Karina Glædelig, stille og rolig jul til dig og dine også. Glæder mig til at følge dig i det kommende år også ;0)

    Kæmpe juleknus Dorthe

    • Kære Dorthe
      Tak for hilsen..
      Håber du også har haft en glædelig og stille jul sammen med familien. Måske endda med fri imellem jul og nytår 🙂
      Knus Karina

Skriv et svar

