Lindelyst – årets gang i en have på landet…

– en haveblog

Dejligt med gaver..

5 kommentarer

I denne uge fik jeg helt uventet 2 gaver bare sådan lige…

Den ene var fra min veninde som lige er kommet hjem fra et ophold i Canada. I denne periode har jeg passet hendes kaniner og som tak for det fik jeg denne søde lille “flise”.

Flisen er meget detaljeret med en slået kant..

 Og jeg kan da ikke være mere enig i udsagnet på “flisen”. Den får en fin plads i et køkkenvindue på et staffeli.

En anden dag kom min søde nabo forbi med 2 flotte roser – en stor smuk hvid og en blå rose som begge duftede noget så skønt..Dem skulle jeg lige have synes hun, så nu står de på vores køkkenbord og dufter noget så skønt. Imens jeg drømmer om et rosenbed.

En skøn gave 🙂

 

5 thoughts on “Dejligt med gaver..

  1. Flisen er rigtig sød, og ordene er ‘Så sandt som det er sagt’. Det er en dejlig gave, som din veninde garanteret har købt med mange positive tanker til netop dig 🙂
    Og et par roser – naboen har også tænkt gode tanker 🙂
    Begge gaver må varme langt ind i maven 🙂

  2. Skønne, skønne gaver! – og ualmindelig sande ord på den flise 🙂

    Ha´en rigtig dejlig weekend
    Birgitte

  3. Dejlige oprigtige gaver. Det er ekstra skønt at få sådan nogle gaver 🙂

    Hilsen Ina
    http://annasplads.dk/

  4. Jeg er glad for at du kan lide den, og Susanne har helt ret – den er købt med positive tanker til dig, og jeg var slet ikke i tvivl om at det lige var gaven til dig, da jeg så den…

    Knus
    Lillian

  5. Ja gaver givet i den rette ånd og som rammer lige i plet er bare skønne..

Skriv et svar

