Lindelyst – årets gang i en have på landet…

– en haveblog

Jeg glæder mig i år til at..

3 kommentarer

Her lige imellem overgangen fra vinter til foråret kniber det med tålmodigheden. Det er så tæt ved, at jeg kan komme i haven og begynde årets havesæson, men endnu er der meget vådt i vores have. Så jeg gør mere skade end gavn derude hvis jeg går igang nu.

Men jeg glæder mig til at opleve alle de ting som er uigenkaldelige hvert år at alting spirer og bliver grønt. Jeg glæder mig til i år at:

3 thoughts on “Jeg glæder mig i år til at..

  1. Hehe du får sandelig travlt! Må indrømme at også jeg synes, at vinteren godt kan pakke sammen nu. Jeg har forresten totalt ødelagt min græsplæne ved at trampe frem og tilbage de sidste par uger. Ikke hver dag. Men nok til at jeg tvivler på, at det bliver til græsstier igen´.

  2. Der er rigtig meget at glæde sig til i denne tid 🙂
    Jeg glæder mig til:
    – smagen af den første, knasende gulerod
    – at bage den første rabarbertærte
    – plukke en buket blomster fra min egen have
    – anlægge mit nye staudebed
    – samle mit lille væg-drivhus
    – mærke solen og varmen i kinderne
    ….. og meget, meget mere 😉

    God weekend fra Mettes Have

    • Ja det er et rent slaraffenland af ting man glæder sig til at gøre om sommeren..Det bliver skønt at komme igang med
      nogle af de ting man gerne vil..

Skriv et svar

