Lindelyst – årets gang i en have på landet…

– en haveblog

Fik en award…Tusind tak for det..

5 kommentarer

 

Da jeg åbnede min mail idag lå der en besked om at jeg havde fået tildelt en Award som bliver uddelt her i “blogland” lige for tiden. Jeg blev glad da jeg læste at jeg havde fået den – det er altid rart når nogen påskønner det man laver. At få kommentarer på sin blog og diskutere forskellige ting er noget af det jeg gerne ville bruge min blog til og det synes jeg egentlig at jeg har nået, så nu er det med at fortsætte det gode arbejde og få smøget ærmerne op. 

Jeg vil straks sende award-stafetten videre – her er reglerne:

  • Awarden gives til 3-5 bloggere som har under 100 faste læsere
  • Du fortæller bloggeren via bloggens kommentarfelt, at du har udvalgt hende/ham som modtager af awarden 
  • Du linker til den du har fået awarden af samt til de 3-5 blogs, som du har udvalgt

Jeg har valgt 3 bloggere ud som på hver sin måde har betydning for mig i arbejdet med min blog.

Den første blog jeg har valgt er Mettes Have. Grunden til at jeg har Mette med i mine udvælgelser er at det faktisk er Mette der har fået mig til at lave en blog og med ind i blogland. Jeg opdagede Mettes Have på facebook profilen af samme navn fordi min søster havde trykket “synes godt om” og det pirrede min (have) -nysgerrighed. Mette har opfordret mig til at min egen blog om min have og offentliggøre den da jeg lige skulle vænne mig til tanken om at ligge det ud på nettet. Så tak for din ihærdighed og derfor skal du have en award.              http://www.metteshave.dk

Den næste blog jeg har valgt er Loneshaveliv som jeg lige har stiftet bekendtskab med. Det er en blog om haven og opskrifter samt hvad der rører sig  i Loneshaveliv. Jeg glæder mig til at følge den her i den nye havesæson.  http://loneshaveliv.blogspot.com

Den sidste blog jeg har valgt er Lillians private blog hvori hun fortæller om løst og fast med udgangspunkt i Landstedet som danner rammen om hendes liv. Lillian er min gode veninde og “mentor” ud i cyberspace verdenen som hun færdedes hjemmevant i . Hun er “den praktiske gris” ift. de problemer jeg støder på som uerfaren blogger. Efter at have hjulpet mig igang blev hun inspireret til at lave sin egen private blog om hendes liv. Jeg glæder mig også til at følge hendes blog her i den nye have sæson da det er hendes første forår på Landstedet.   http://libu.dk/

Håber at andre vil få glæde af de blogs, som jeg har udnænvt til at modtage en award og dermed få ny inspiration til deres blog..

5 thoughts on “Fik en award…Tusind tak for det..

  1. Tillykke med awarden. Vel fortjent! – og nogle fine blogs, du har valgt at give den videre til. Mettes blog kender jeg naturligvis, men de to andre er nye bekendtskaber. Altid dejligt med ny inspiration.

    Bedste februarhilsner
    Birgitte

    • @Birgitte: Tak for det – ja det er altid spændende at opdage nye blogs ..Man kan komme langt omkring i denne blogverden og det er jo det der gør den spændende..Der er altid nye ideer..

  2. Hej Karina

    Tusind tak for din award. Den er jeg super glad for og ikke mindst pga. din begrundelse. Som du selv skriver til Susanne, så varmer det gevaldigt i denne kolde tid 😉
    Du har jo i den grad været en trofast støtte hele vejen igennem og været med helt fra start, hvor du vel nærmest var én af de eneste;-)
    Super godt gået med din egen blog og godt du sprang ud i det.
    Vi blogges ved 🙂
    Kh Mette

    • @Mette : Ja jeg er superglad for at du gav mig sparket og modet til at springe ud som blogger ! Og jeg har altid elsket at læse din blog og gør det stadig 😉 Den var jo den første jeg lærte at kende så det er noget specielt på en måde 🙂
      Ja der skulle gerne være mange flere blogstunder i den nye havesæson – glæder mig til at følge alle dine projekter..
      Kh Karina

Skriv et svar

