Lindelyst – årets gang i en have på landet…

– en haveblog

At drømme om det nye haveårs sysler..

2 kommentarer

Så kom det endelig..det længe ventede månedsblad “Haven. Det er en fryd at åbne bladet og se alle de skønne billeder fra haver i England, køkkenhaver i Sverige og den lille have på landet hvor der er plads til stor udfoldelse.

Jeg har smugkigget lidt i bladet og glæder mig til at kaste mig over artiklen om Claus Dalby´s nye bog “Mit haveliv”. Der vil være noget for en blomsterelsker som mig men også et godt bud på hvad man kan forvente af bogen.

Og en anden artikel som jeg synes er meget relevant lige nu er om hvordan man kan pynte sin have hele året rundt på en naturlig måde. Det er en af mine drømme og håb om at jeg vil nå med min have i det nye år.

Sidst men ikke mindst går jeg ombord i artiklen om dekoration og hvilke materialer du kan finde i egen have. Jeg laver mange dekorationer selv og har her i efteråret lavet et nyt staudebed med planter som er baseret på at skal bruges til dekoration eller afskæring. Så for mig er artiklen meget relevant.

Så ned under tæppet og en kop the klar sammen med notesblokken så der kan skrives plantenavne og div. andre nyttige ting fra artiklerne så er vi klar til at gå ombord i Haven.

God weekend herfra.

2 thoughts on “At drømme om det nye haveårs sysler..

  1. Hej Karina

    TILLYKKE med din nye have-blog. Det ser rigtig godt ud! Jeg glæder mig til at følge med i dit haveliv 😉

    Jeg har endnu ikke modtaget december-udgaven af “Haven” men det lyder som om, jeg har noget at glæde mig til. God læselyst til dig.

    De bedste blog-hilsner fra Mette

  2. Hej Mette
    Ja det er en helt ny verden med haveblog og jeg er meget spændt på det.
    Og hvor er det skønt at når man ikke kan komme i den virkelige have at man kan dykke ned i bladet Haven og drømme..
    Mange hilsener Karina

Skriv et svar

